منو
بستن

اخبار

خبر/ رادیو آمل، نخستین رادیوی اینترنتی مازندران افتتاح شد
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | نویسنده : مدیرکل آمل توریسم

رادیو آمل پس از ساماندهی، دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش آمل توریسم، نخستین شبکه رادیویی اینترنتی استان مازندران با نام «رادیو آمل» با مجوز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با پخش ۲۴ ساعته و سراسری و با شعار “آمل را با ما بهتر بشناسید”، راه‌اندازی شد.

شبکه رادیویی آمل، با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌ها و توانمندی‌های شهرستان آمل را نشان می‌دهد.
توجه ویژه به مخاطبان، به عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در رادیو، تلویزیون و سینما، توجه به نیرو‌های جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد‌های کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف شبکه اینترنتی رادیو آمل است.

در اهداف این شبکه رادیویی؛ ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت شهرستان آمل تعریف شده است.

گسترش فناوری‌های نوین و نمایش داشته‌ها و ظرفیت‌های شهرستان آمل راه اندازی یک رادیوی اینترنتی برای این شهرستان را در پی داشت تا تجمیع محتوا‌های پراکنده تولید شده با موضوع آمل در فضای مجازی، از دیگر اهداف این شبکه رادیویی به شمار آید.

صاحب امتیاز و مالک دامنه‌ی اینترنتی radioamol.ir، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و مدیر رادیو آمل، احسان سمیع زاده می‌باشد.

علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه‌های این رادیو می‌توانند به آدرس‌های اینترنتی www.radioamol.com و www.radioamol.ir مراجعه کنند و همچنین طرح‌ها، ایده‌ها، برنامه‌ها و پادکست‌های تولیدی خود را برای پخش از این رسانه‌ی نوپا به ایمیل radioamol@gmail.com ارسال نمایند.
 

برچسب ها

دیدگاه ها