منو
بستن

🤺باشگاه های پینت بال آمل

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹

تنها باشگاهی را که در منابع مختلف جستجو کردیم و یافتیم، برای شما عزیزان و علاقمندان به این رشته درج کردیم.

این طبیعی است که رشته های مختلف ورزشی در شهرهای مختلف کشور، به یک اندازه طرفدار نداشته و به یک اندازه هم امکانات نداشته باشند. پراکندگی باشگاه های رشته های مختلف در شهرهای ایران متفاوت است. در آمل اولین و تنها باشگاه پینت بال را در لیست زیر درج کردیم.

آدرس باشگاه های پینت بال آمل

 ردیف  نام باشگاه شماره تماس جنسیت آدرس
۱ پینت بال آمل آمل-کمربندی هراز به هزار سنگر-روبروی اکبر جوجه-نبش تالار مهرگان

پینت بال از آن دسته از ورزش ها میباشد که بین جوانان علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشانده این رشته ورزشی بیشتر در جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کاربرد دارد ولیکن در رده های حرفه ای و برگزاری مسابقات حرفه ای پینت بال نیز برگزار خواهد شد .

ورزش هیجان انگیز و سرگرم کننده پینت بال که نوعی بازی نیز محسوب می‌شود، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. پینت بال ورزشی گروهی است که در آن می توان گروه های خانوادگی و دوستانه برای این ورزش تفریحی تشکیل داد.
وجود باشگاه های پینت بال در آمل و هر شهر دیگری می‌تواند به افزایش نشاط و سلامت روانی و جسمی دوستداران این ورزش در آن شهر کمک کند.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با ما در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم. ایمیل ما: amoltourism.ir@gmail.com

برچسب ها

نمونه کارهای مرتبط

دیدگاه