منو
بستن

🛏مراکز اقامتی و هتل های آمل

جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸

مراکز اقامتی آمل:

نام هتل: هتل شهر (زیبا ترین هتل تاریخی شمال کشور)
تعداد ستاره: 
توضیحات: “هتل شهر” به عنوان هتل اصلی شهر آمل است. این هتل به دست معماران اتریشی در زمان پهلوی اول ساخته شد. نام قدیمی این هتل، هتل شهرداری آمل بود که در سال ۱۳۹۰ به هتل شهر تغییر نام داده شد و در سوم خرداد ۱۳۹۲ برای اولین بار پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران و به عنوان هتل، مورد بهره‌برداری مجدد قرار گرفت. مساحت کل زمین ۳۴۰۰ متر مربع، بنای مفید هتل ۱۷۶۰ متر مربع و دارای ۲۱ اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام، قهوه‌خانه سنتی، رستوران، لابی، اتاق مدیریت و پارکینگ خودرو برای حدود ۹۰ دستگاه است. هتل در ۲ طبقه و در جوار پل معلق آمل و پل دوازده چشمه واقع شده‌است. از این هتل در زمان واقعه ۱۳۶۰ آمل به عنوان ساختمان مرکزی بسیج استفاده می‌شد که مورد حمله اتحادیه کمونیست‌ها قرار گرفت.
همانطور که گفته شد قدمت “هتل شهر” آمل به زمان پهلوی برمی‌گردد. در آن زمان “هتل شهر” با نام “هتل شهرداری” فعال بوده. بعد از تغییرات و بازسازی، هتل شهر در سال ۹۲ یک بار دیگر فعالیت خودش را از سر می‌گیرد. این هتل دو طبقه که در جوار پل معلق آمل قرار دارد، ساختمانی تاریخی و فضایی سنتی دارد که تجربه‌ی جدیدی را برای مسافرانش رقم می‌زند. چایخانه سنتی هتل با فضایی زیبا و دکوراسیون جذاب همیشه آماده‌ پذیرایی از مسافران است.
هتل شهر با مساحت ۳۴۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۷۶۰ مترمربع در ۲ طبقه در جوار پل معلق آمل قرار گرفته است، این هتل ۲۱ باب اتاق دارد. از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین هتل‌های ایران می‌باشد.
امکانات هتل: پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، تراس عمومی، رستوران و رستوران سنتی (غذا و نوشیدنی)، اینترنت در لابی، تلویزیون LCD در لابی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، خدمات روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، خدمات اینترنتی، اعلام حریق، خودپرداز، کافی شاپ، جعبه کمکهای اولیه
قوانین و مقررات هتل شهر آمل: تحویل اتاق: ساعت ۱۴؛ تخلیه اتاق: ساعت ۱۲
ویژگی مشترک اتاقها: سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون، تلفن، تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام.
آدرس: آمل، خیابان انقلاب، پل معلق، روبروی شهرداری (کد QR زیر نیز شما را از طریق گوگل مپ، به هتل شهر آمل می رساند)
تلفن تماس: ۰۰۰
فاصله هتل شهر تا مکان های مهم شهر آمل: فاصله تا آبشار شاهاندشت ۷۶ کیلومتر، فاصله تا پل دوازده چشمه ۲۵۰ متر، فاصله تا عمارت مقبره میربزرگ ۴۵۰ متر، فاصله تا پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل ۲۳ کیلومتر، فاصله تا پارک دهکده طلایی ۵۰۰ متر، فاصله تا آبشار آب مراد لاسم ۱۰۰ کیلومتر.

 درخواست رزرو هتل شهر آمل


موقعیت هتل شهر بر روی نقشه:

📸 تصاویر هتل شهر آمل:

 


نام هتل: هتل المپیک شمال آمل
تعداد ستاره: 
توضیحات: هتل المپیک شمال یکی از بهترین هتل های آمل با بهترین امکانات، تنوع بالای واحدهای اقامتی و سالن های مختلف برای انواع مراسم ها از مهمانان شما پذیرایی می کند. این هتل هدف خود را جلب رضایت میهمانان و ایجاد تجربه ای متفاوت می داند و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نمیکند. به صورت ایده آل و با غذاهای اصیل ایرانی در فضایی متفاوت میزبان میهمانان شماست.این هتل دارای ۳ طبقه و ۲۹ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) می باشد که به صورت اتاق های دو تخته و سه تخته و رویال سوئیت ها و اتاق های VIP می باشد، نرخ های اتاقها شامل سرویس، صبحانه بوفه، اینترنت وایرلس، مینی بار و آب معدنی می باشد.
هتل المپیک شمال آمل در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در مجموعه دانشگاهی پردیس شمال واقع شده است. مهمانان گرامی می توانند از فضای سبز واقع در محوطه هتل المپیک برای گذراندن اوقات دلپذیر و به یادماندنی استفاده کنند.
امکانات هتل: رستوران، سالن اجتماعات، اعلام حریق، نمازخانه، کافی شاپ، پارکینگ، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، کارت‌خوان، سونا و جکوزی، خشکشویی، خدمات بیدار باش، سالن بدنسازی، مدیا
قوانین و مقررات هتل المپیک شمال آمل: تحویل اتاق: ساعت ۱۴، تخلیه اتاق: ساعت ۱۲
ویژگی مشترک اتاقها: یخچال، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبلمان، تخت
آدرس: آمل، کیلومتر ۵ جاده هراز (آمل به تهران)، دوراهی امامزاده عبدالله. پردیس دانشگاهی شمال (کد QR زیر نیز شما را از طریق گوگل مپ، به هتل المپیک آمل می رساند)
تلفن تماس: ۴۴۲۰۳۶۵۵ – ۰۱۱
فاصله هتل المپیک تا مکان های مهم شهر آمل: فاصله تا آبگرم استراباکو ۶۴ کیلومتر، فاصله تا جنگل الیمستان ۴۵ کیلومتر، فاصله تا عمارت مقبره میربزرگ ۹ کیلومتر، فاصله تا آبشار آب مراد لاسم ۱۱۰ کیلومتر، فاصله تا پل معلق آمل۱۰ کیلومتر، فاصله تا پارک دهکده طلایی۹ کیلومتر، فاصله تا آتشکده آمل ۱۰ کیلومتر، فاصله تا پل دوازده چشمه ۹ کیلومتر، فاصله تا موزه تاریخ آمل ۹ کیلومتر، پارک جنگلی هلومسر همجوار هتل می باشد.

 درخواست رزرو هتل المپیک آمل


موقعیت هتل المپیک آمل بر روی نقشه:

📸 تصاویر هتل المپیک آمل:

 


نام هتل: هتل اُکسین آمل
تعداد ستاره: 
توضیحات: هتل اکسین آمل با بهترین امکانات، تنوع بالای واحدهای اقامتی و سالن های مختلف برای یک اقامت خوب در آمل و انواع مراسم ها از مهمانان شما پذیرایی می کند.
امکانات هتل: سرویس آشپزخانه، چای ساز، مبلمان، حوله، مسواک، تلویزیون، اینترنت رایگان لابی و اتاق، مزرعه کودک، شهربازی، بولینگ، بیلیارد، مرکز خرید، تالار ملل، سالن آمفی تاتر، رستوران
قوانین و مقررات هتل اکسین آمل: تحویل اتاق: ساعت ۱۴، تخلیه اتاق: ساعت ۱۲
ویژگی مشترک اتاقها: یخچال، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبلمان، تخت
آدرس: آمل کیلومتر ۴ جاده هراز (آمل به تهران) روبروی استادیوم ورزشی ۱۰هزار نفری کاله، هتل اکسین آمل (کد QR زیر نیز شما را از طریق گوگل مپ، به هتل اکسین آمل می رساند)
تلفن تماس: ۰۰۰
فاصله هتل اکسین تا مکان های مهم شهر آمل: فاصله تا آبگرم استراباکو ۶۳ کیلومتر، فاصله تا جنگل الیمستان ۴۴ کیلومتر، فاصله تا عمارت مقبره میربزرگ ۱۰ کیلومتر، فاصله تا آبشار آب مراد لاسم ۱۱۰ کیلومتر، فاصله تا پل معلق آمل ۱۱ کیلومتر، فاصله تا پارک دهکده طلایی ۹ کیلومتر، فاصله تا آتشکده آمل ۱۰ کیلومتر، فاصله تا پل دوازده چشمه ۹ کیلومتر، فاصله تا موزه تاریخ آمل ۹ کیلومتر، پارک جنگلی هلومسر همجوار هتل می باشد.


موقعیت هتل اکسین بر روی نقشه:

📸 تصاویر هتل اکسین آمل:

 


نام هتل: هتل نیلوفر آمل
تعداد ستاره: 
توضیحات: هتل نیلوفر آمل در سال ۱۳۹۰ در شش طبقه ساخته شد. این هتل با دارا بودن ۲۶ واحد اقامتی که در طبقات چهارم و پنجم هتل نیلوفر محمودآباد واقع شده اند، آماده سرویس دهی به مهمانان عزیز می باشد. هتل سه ستاره نیلوفر آمل در جاده بین شهری محمودآباد به آمل، با فاصله پنج کیلومتری از شهر آمل و ۱۳ کیلومتری از شهر محمودآباد واقع شده است. قرارگیری هتل در مجاورت شالیزارها و موقعیت مکانی مناسب از نکات قابل توجه هتل نیلوفر مازندران می باشد. لازم به ذکر است ورودی هتل دارای پله می باشد.
امکانات هتل: پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، غذا و نوشیدنی در رستوران، چایخانه سنتی، سالن جلسه و همایش، تالار عروسی، فضای سبز، مسیر پیاده روی، اینترنت در لابی دید، در برخی اتاق ها نمای شالیزار، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، تبدیل ارز، فکس، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی و اتاق های طبقه چهارم، پارکینگ رایگان غیر مسقف واقع در محوطه هتل با ظرفیت بالا، ترانسفر استقبال هزینه دار، ترانسفر بدرقه هزینه دار.
قوانین و مقررات هتل نیلوفر آمل: تحویل اتاق: ساعت ۱۴، تخلیه اتاق: ساعت ۱۲
آدرس: مازندران – کیلومتر ۵ جاده آمل به محمود آباد (کد QR زیر نیز شما را از طریق گوگل مپ، به هتل نیلوفر آمل می رساند)
تلفن تماس: ۴۴۸۳۴۴۸۵ – ۰۱۱
فاصله هتل نیلوفر تا مکان های مهم شهر آمل: فاصله تا آبشار دریوک: ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه با ماشین (۷۵٫۹ کیلومتر)، فاصله تا آب معدنی(آبگرم) استراباکو: ۱ ساعت و ۴ دقیقه با ماشین (۶۴٫۹ کیلومتر)، فاصله تا ایستگاه اول مسیر جنگل پیمایی الیمستان-امازاده قاسم: ۱ ساعت و ۶ دقیقه با ماشین(۵۲٫۱ کیلومتر)، فاصله تا ساحل محمود آباد: ۱۵ دقیقه با ماشین، فاصله تا پایانه مسافربری آمل: ۲۳ دقیقه با ماشین، فاصله تا شهر بازی آمل: ۲۷ دقیقه با ماشین، فاصله تا بازار آمل: ۲۸ دقیقه با ماشین، فاصله تا پارک جنگلی نور: ۳۷ دقیقه با ماشین، فاصله تا ایستگاه راه آهن قائمشهر: ۱ ساعت و ۴ دقیقه با ماشین، فاصله تا فرودگاه ساری: ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه با ماشین.

 درخواست رزرو هتل نیلوفر آمل


موقعیت هتل نیلوفر بر روی نقشه:

📸 تصاویر هتل نیلوفر آمل:

 


نام مرکز اقامتی (بوم گردی): اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل
تعداد ستاره: فاقد ستاره
توضیحات: اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع واقع شده است. این اقامتگاه از ۲ ساختمان مجزا تشکیل شده که ساختمان شماره ۱ در سال ۱۳۴۷ و ساختمان شماره ۲ در سال ۱۳۶۷ ساخته شده اند. ساختمان شماره ۲ در سال ۱۳۹۷، به سبک سنتی نوسازی شد و به بهره برداری رسید. هر دو ساختمان اقامتگاه عاروس ویشه آمل دارای طبقات همکف و اول هستند و دربردارنده جمعا ۱۴ واحد اقامتی می باشند. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه عاروس ویشه در فاصله ۹ کیلومتری از خروجی شهر آمل قرار دارد و مهمانان گرامی می توانند از اقامت در طبیعت زیبای استان مازندران لذت ببرند. در گویش مازندرانی، عاروس ویشه به معنای عروس بیشه است و بومیان این منطقه، پرنده قرقاول را عاروس ویشه می نامند. قابل توجه مهمانان گرامی، به دلیل القاء حس نوستالژیک، واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی می باشند. برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه و هر دو ساختمان اقامتگاه تعبیه شده است. حمام نیز به صورت عمومی در ساختمان شماره ۱ و ۲ تعبیه شده است. شایان ذکر است واحدهای اقامتی این مجموعه نیز فاقد یخچال و تلویزیون می باشند. یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه در قسمت طبقه اول دارای پله می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.
امکانات: پارکینگ، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، سرویس بهداشتی فرنگی در محوطه، تراس عمومی، غذا و نوشیدنی، صبحانه در اتاق، امکانات خارج از هتل: باغچه، فضائی برای پیاده روی، فضایی برای نشستن، حوض آب، اسب سواری در برخی اتاق ها نمای دشت و نمای شالیزار، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، هماهنگ کننده تور دارد، پارکینگ
رایگان غیر مسقف با ظرفیت ۱۴ ماشین.
قوانین و مقررات اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل: تحویل اتاق: ساعت ۱۴، تخلیه اتاق: ساعت ۱۲
فاصله تا شهر آمل: ۹ کیلومتر تا ابتدای شهر آمل (میدان هزار سنگر)
آدرس: آمل، کیلومتر ۳ جاده قدیم آمل به بابل – فرعی دانشگاه آزاد – جنب دانشگاه آزاد آیت الله آملی (کد QR زیر نیز شما را از طریق گوگل مپ، به اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل می رساند)
تلفن تماس: ۰۰۰

 درخواست رزرو اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل


موقعیت اقامتگاه بومگردی عاروس ویشه، بر روی نقشه:

📸 تصاویر اقامتگاه بومگردی عاروس ویشه آمل:

 


نام مرکز اقامتی (بوم گردی): هتل آپارتمان لوتوس لاریجان
تعداد ستاره:
توضیحات: هتل آپارتمان لوتوس آمل در منطقه لاریجان واقع شده است. محله لاریجان محلی معروف به آبگرم لاریجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از تهران و در مسیر جاده ارتباطی تهران به آمل (جاده هراز) واقع شده است. هتل آپارتمان لوتوس بر دامنه سرسبز قله دماوند جاذبه های گردشگری از جمله چشمه آبگرم معدنی با املاح بسیار فراوان و خاصیت درمانی، جهت اقامت میهمانان راه اندازی شده است. از جمله امکانات آن استخر گوگردی این مجموعه است. تعداد طبقه: ۳ و تعداد اتاق های این مجموعه ۲۱ می باشد.
امکانات: حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، استخر، پارکینگ، مبلمان،  دراور، آب رایگان، بالکن رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،  لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، فضای سبز، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، اینترنت محدود در لابی.
قوانین و مقررات اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه آمل: مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند.
فاصله تا شهر آمل: ۹۰ کیلومتر تا ابتدای شهر آمل.
آدرس: جاده هراز، کیلومتر ۱۰۰ جاده تهران، آمل، آبگرم لاریجان.
تلفن تماس: ۰۰۰
فاصله هتل آپارتمان لوتوس تا جاذبه های گردشگری: فاصله تا قله دماوند (۱۶ کیلومتر)، فاصله تا رودخانه هراز لاریجان (۷۷ کیلومتر)، فاصله تا پارک ملی لار (۵۹ کیلومتر)، فاصله تا سد لار (۳۳ کیلومتر)


 درخواست رزرو هتل های آمل

⚠ علاوه بر هتل های اشاره شده، هتل آپارتمان، مسافرخانه و زائرسراهای بسیاری نیز در شهرستان آمل و بخش لاریجان، جهت اسکان و اقامت مسافران وجود دارد.

📸 جهت تماشا و دسترسی به عکسها و گالری تصاویر هتل های آمل اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

نمونه کارهای مرتبط

دیدگاه

  • چرا سایت درست و حسابی برای خرید بلیت ندارین؟

    • سایت ما صرفا به معرفی امکانات، خدمات و اماکن گردشگری آمل به عموم مردم می پردازد، درخواست امکاناتی نظیر خرید اینترنتی بلیط را باید از سایتهای رزرو بلیط (هتل یا وسیله نقلیه) و همچنین ارگانهای دولتی مربوطه نظیر: اداره راه و شهرسازی آمل، یا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، و میراث فرهنگی و گردشگری درخواست نمایید.

  • هتل شهر یا همون شهرداری قسمت شلوغ شهر (مرکز شهر) هست اما در عوض دسترسی خوبی داره . اتاق های دلباز با سقف بلند . سرویس ها هم تمیز هستند.
    مهمترین نکته که شاید به خاطر محبوبیت هتل هم باشه محدودیت اتاق هاست که فورا ظرفیت هتل پر می شود. ضمنا در یخچال اتاق چیزهای خیلی معمولی وجود داشت میشه کیفیت و کمیت بهتر بشه .

  • دیزاین جالب داخل هتل شهر خوب بود
    صبحانه می تونست کیفیت و تنوعش بالاتر باشه مثل گذاشتن آبمیوه

  • مهدی محمودخانی (رزرو کننده هتل شهر آمل) says:

    برخورد عالی پرسنل.غذای خوب هتل.

    فقدان آسانسور

  • هتل شهر در حد خودش خوب بود نظافت هتل و برخوردشون خوب بود

  • اتاقهای بزرگ و مناسب موقعیت خوب هتل شهر در شهر آمل و دسترسی به خیابانهای اصلی و امکانات شهری تهویه مناسب اتاقها و امکان باز کردن پنجره ها کیفیت و کمیت قابل قبول ناهار و شام رفتار مناسب و دوستانه پرسنل هتل پارکینگ بزرگ و مناسب نظافت و تمیزی و بهداشت قابل قبول اتاقها

    وجود پله های زیاد و عدم وجود آسانسور یا سطح شیبدار برای سالمندان و معلولین عدم وجود کافی شاپ در هتل عدم وجود چای ساز در اتاق عدم وجود سشوار در اتاق یکنواختی و تکراری بودن اقلام صبحانه

  • البته من در نوروز ۹۴ در هتلشهر آمل اقامت داشتم. اتاقهای تمیز و اینترنت رایگان در اتاق و لابی و صبحانه نسبتا خوب و پارکینگ هر چند کوچک از ویژگیهای این هتل بود.

    کنترل ورود و خروج ها ناکافی بود. در ضمن به ما گفته بودند ساعت تخلیه ۱۴ است ولی قبل از ساعت ۱۲ با من تماس گرفتند که یک تور آمده است و باید ساعت ۱۲ تخلیه کنید که خیلی نکته منفی و بزرگی بود و تمام امکانات خوب هتل را زیر سئوال برد.

  • هتل المپیک شمال واقع در آمل مطلوب و ایده ال بود

  • لابی هتل المپیک شمال زیبا اتاق های زیبا و تمیز تخت های راحت و ملحفه های تمیز سرویس دهی مناسب کارکنان بسیار وظیفه شناس صبحانه قابل قبول بطور کلی حتما در حد ۴ ستاره قرار میگیرد

  • هتل المپیک آمل اتاقهای زیبایی داشت و تمیزی اتاق کیفیت خوب غذا ها تنوع قابل قبول صبحانه محوطه زیبا استخر تمیز و برخورد خوب کارکنان در مجموع هتل تمیز آرام و خوبی هست

  • هتل المپیک شمال آمل صبحانه عالی بود و استخر لوکس . امکانات ورزشی موقعیت مکانی خوب و نزدیک جنگل برخورد خوب و صمیمی کارکنان. از لحاظ تمیزی به نظرم عالی بود چون من شمال کشور هتل های زیادی رفتم از همه لحاظ عالی بود. از ۳ستاره هم بیشتر باید باشه

  • در هتل نیلوفر آمل کیفیت غذا و پخش موسیقی زنده خوب بود اما سرویس بهداشتی خوبی نداشت، قلیون هم زیاد استفاده میشد

  • هتل المپیک ازنظر فضای بیرونی بسیار جذاب است وچون من بارچندمی که به این هتل رفتم درمجموع راضی بودم ولی چون رسیدگی پرسنل وخدمات ضعیف شده ومثل قبل سرویس نمیدهند بخصوص قسمت تعمیرونگهداری باعث فرسودگی اتاقها واینکه دوش ووان تمیز نشده بودن وشکستگی شیرآلات وبعضی لوازم اتاق تو ذوق میزنه وبرخورد پرسنل مثل قبل نبود کمی باعث ناراضی بودن مسافران شده است

  • هتل المپیک هتل بسیار خوبی بود، پرسنل عالی بودند، صبحانه رایگان منوی متنوعی از گرم و سرد داشت و نامحدود بود، بسیار تمیز بسیاررررر تمیز، محیط خیلی خوبیه(نزدیک پارک جنگلیه) ولی ویو نداره فشار آب حمام به طرز عجیبی بالا بود و خستگی را رفع کرد هتل تازه سازه قیمت ناهار و شام مناسب بود اما ما دوست نداشتیم

  • المپیک هتل زیبا ودنج ونوساز.بسیاررررررررتمیز. رفتار پرسنل بسیار خوب ومحترمانه بود .منوی صبحانه بیش از هتل سه ستاره بود .بسیار متنوع و خوشمزه .ما ناهار رو هم در رستوران هتل صرف کردیم .کیفیت غذا خیلی خوب بود.به دوستانم توصیه کردم. وامیدوارم بتونم باز هم مهمان این هتل باشم.فضای اطراف هم زیبا بود ِمجاورت با پارک جنگلی و فضای دانشگاه هم لطف و صفا داشت .

  • هتل المپیک به نسبت قیمت هتل خوبیه. اتاقها تراس نداره . ویو نداره. دوش حمام متاسفانه فقط یک حالتش کار میکرد . فرش داخل اتاق تمیز نبود. رفتار پرسنل خوب بود. صبحانه خوب بود. غذا متوسط و پذیرش هم مودب و پذیرا بودند. در کل متوسط رو به رشد میباشد