منو
بستن

🎠 پارک های آمل

چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

پارک دهکده طلایی
پارک دهکده طلایی آمل پارک داخل شهری است که در آمل قرار دارد و بزرگترین پارک مازندران است و به عنوان یکی از زیباترین بوستان‌های ایران هم نام برده می‌شود، این پارک در سال ۱۳۷۲ احداث شد. وسعت این پارک از پل میر بزرگ آغاز می‌شود و به پارک نارنجستان منتهی می‌شود. همچنین رودخانه هراز از کنار این پارک می‌گذرد و همچنین در نزدیکی انتهای پارک هم به پل معلق و پل دوازده چشمه می‌رسد. مسافرینی که قصد اقامت با چادر در شهر آمل را دارند این مکان به دلیل امکانات و زیبایی مکانی مناسب برای آنان است. پارک دهکده طلایی، بزرگترین پارک و شهربازی در شمال کشور است که در شهرستان آمل واقع شده است.

امکانات پارک دهکده طلایی آمل شامل: دریاچه مصنوعی و قایق، شهربازی برای بزرگسالان، شهربازی برای خردسالان، سرزمین طلایی(سالن سرپوشیده سرزمین طلایی فضای بازی چهار فصل برای تمام سنین)، پیست اسکیت، پلاژ، پارکینگ، باغ وحش، بوفه و کافی شاپ، فست فود و مغاز‌ها و رستوران‌های متعدد و امکانات رفاهی بهداشتی است.
شهربازی طلایی آمل تنها شهربازی در شهرستان آمل می‌باشد و در محیطی بسیار زیبا و در حاشیه رودخانه پرخروش هراز احداث گردیده است. این شهربازی با داشتن امکانات و تجهیزات تفریحی در بخش شهربازی و مجهز به دانش روز دنیا همواره در تلاش است که بهترین بوده و این را  در عمل به اثبات رسانده است به گونه ای که همه ساله در تمامی فصول سال میزبان مهمانان تابستانی و نوروزی و دانش آموزان و مردم شریف ایران و استان مازندران و به خصوص شهرستان آمل بوده است و این نتیجه سال ها تجربه و اعتماد و حمایت مردم خوب ایران زمین می‌باشد.از این رو گروه شهربازی آمل همه ساله در تلاش است با ارائه بازیهای سالم و جدید محیطی گرم برای همه اقشار مردم ایجاد کرده و خاطرات به یاد ماندنی را برای همه رقم زند.

تلفن تماس: ۰۱۱۴۴۲۲۹۰۲۲
سایت اینترنتی شهربازی طلایی آمل: www.shahrebaziamol.ir


موقعیت پارک و شهربازی دهکده طلایی آمل بر روی نقشه:

تصاویر پارک و شهربازی دهکده طلایی:

برچسب ها

نمونه کارهای مرتبط

دیدگاه